افغانستان

طالبان: په ارزګان کې د شاعر او لیکوال عبدالله عاطفي د وژنې قضیه مونږ پورې اړه نه لري

نن ټکی اسیا (پنجشنبه، ۱۴ زمري، ۱۴۰۰ل): د ارزګان ولایت په چورې ولسوالۍ کې د شاعر او لیکوال عبدالله عاطفي د مرموزې وژنې په هکله طالبان وايي، چې د هغه وژنه په دوی پورې اړه نه لري او لومړني معلومات ښيي چې شخصي قضیه ده.

تردې وړاندې د ارزګان والي محمدعمر شیرزاد ادعا کړې وه، چې ګواکې نوموړی شاعر او لیکوال په چورې ولسوالۍ کې د طالبانو لخوا وژل شوی دی، کومه ادعا چې طالبانو بې اساسه بللې ده.

د طالبانو ویاند قاري یوسف احمدي رسنیو ته په استولي پیغام کې عبدالله عاطفي بې پرې لیکوال او شاعر بللی او د نوموړي د قتل د قضیې د څېړلو او عاملینو ته د سزا ورکولو ژمنه یې کړې ده:

«هغه یو بې طرفه لیکوال او شاعر وو، د قتل قضیه يې چې شخصي معلومیږي او په خفه ډول وژل شوی، څیړنه روانه ده، هڅه کوو چې عاملین يې پیدا او مجازات کړو.»

باید وویل شي چې د ارزګان له مرکز ترینکوټ پرته ددې ولایت ټولې ولسوالۍ د طالبانو په ولکه کې دي، چې د جګړو او پوځي عملیاتو د نشتون له کبله اوس هلته د ملکي تلفاتو کچه صفر ته راټیټه شوې ده او خلک په ډاډمنه فضاء کې خپلې ورځنۍ چارې سرته رسوي.

ورته لیکنې

ګډون وکړئ
خبرتیا غوښتل د
guest
8 Comments
زړو
نویو ډیرو خوښو شویو
Inline Feedbacks
ټولې تبصرې کتل
ملا جانان

د عاطفي صاحب په وژنه خواشیني سولو. د یوه پښتون شاعر او لیکوال وژني پړه پر طالبانو اچول یوه موضوع ده چي د یوې فکري زاویې څخه ورته کتل په کار دي، ځکه چي ارزګان هم ډیر پښتانه خلقیان لري. د کابل ادارې په صوفوفو کي یو زیات شمیر کافر پښتانه د طالبانو پر ضد جګړه کوي. هغوئ ته دا انګیزه ورکړل سوې ده چي دوئ د پښتنو عصري کولو (غربي فرهنګ عصریت دی او د دې فرهنګ غوره کول د نجات لاره ده) لپاره جګړه کوي او طالبان د پښتنو د عصري کولو ضد دي. موږ په کندوز، خوست،… نور لوستل »

طوطی

جانان ته: ####. یوه مسلمان ته کافر ویل څه معنی لری؟ ستاسو ## خلکو خو بس همدا زده ده چی زر باید د کفر ټاپه په خلکو ولګوو. پښتنو کی کافر هیڅ نشته که وی هغه ### کسان وی. ########

قیامت دی

وروره!!!!!! خلقی، پرچمی، توپکی، اخوانی، مجاهد، طالب او سګ شویه غربی دا تول نومان ستا د ملت لپاره وکارول شول. لا دی ولی سر نه خلاصیژی چی خبره سه ده. دغه هره حزب او دلی لپاره یی خلګ راته تربیه کرل یو په بل یی ووژل. نور بس دی توله په غیش کی سره ونیسی مشکلات په دغو تولو کی شته. دغو تولو جنایتونه کری په یو او بل نامه. قسم د الله تعالی په ‌ذات چی هر دین او ایدیالوژی انتخاب کری پریژدی دی نه. یوازی د خلاصون لار اتحاد یو بل منل دی. چی صلحه وشی داملت مسلمان… نور لوستل »

قیامت دی

هی طالبه ظالمه تاسو د علمیت او مدنیت دوشمنان یاست. زه طالب د نزدی پیژنم په هیخ صورت دا خلګ د اوسنی دنیا سره عیار نه دی. البته زه خپل د ملک جنګی طالب یادوم نه د نورو ملکو علما او طلبا. هغوی قربان سم هم په دین خبر دی هم په دنیا. زموژ لا خو یو تعداد تیار ## د دین خخه ناخبره. اصلی خبره داده چی زموز دینی نصاب نه دی سم. طالب ۱۰ یا ۱۵ کاله په پارسیات، صرف، نحوه، منطق، عروض، معانی، کلام، فلسفه، اصول، بدیع او بیان، لژ اندازه فقه، لژ اندازه عقاید باندی تیر… نور لوستل »

عبدالرقیب

ملګرې ستا په نس کولو درمخه لکه چي مور او پلار دي دواړو د هوښیاري کپه خوړلې وه چي ستا په شان هوښیار یې وځیږاوه. لوړ چي دي د کومو علومو نوم واخیست دیني علوم خو دي داغه او بل که زموږ د عالم او طالب لږ څه زده دي. هغه لږ څه واقعي ديني علم دی. ځکه خو په دې لږ علم سره زموږ عالم او طالب د ایمان په ثروت مالامال او پر دین باندي غیرت کونکی دی. د نوري نړۍ دا ساړه پاړه عالمان یوازي د صابون د تولید لپاره ګټمن دي چي په زرهاوو کتابونه یې… نور لوستل »

قیامت دی

زه سه وایم ته شکنزل کوی ####. زما استادان حضراتو مولوی صاحب عبدالعلی دیوبندی وو، شیخ مولوی عبیدالله ایوبی نقشبندی قندهاری مرحوم، شهید مفتی رحمت الله صاحب (میتا چوک ته نژدی)، شیخ عبدالقیوم صاحب شنه جامی همدی شان په پشاور کی او داسی نور ستر علما تیر شوی. د ملا فضل الرحمن ## اوس موژ نور نشی ختا ایستلی تاسو ### ملت پیزنی کنه.

طوطی

د طالب له ډیر پخوا راهیسی له کتاب، مکتب، شعر، عرفان، ادب او لیکوالی سره په جنګ کی دی. آیا تاسو یوه ملا لیدلی چی لیکوالی او ادب سره مینه ولری؟ په حجرو کی روزل شوی چڼیو هر وخت له پوهانو او ادیبانو سره دښمنی کړی. د طلب پر ضد یو عمومی پاڅون پکار ده. باید هر کلی او د هر کور کسان مسلح شی او په نوم د طالب په کلی او جومات کی پرینږدی.

قیامت دی

ما یو د طالبانو په وخت کی پشتو کتاب وایه او انګلیسی می ویل باور وکه د کیلی ملا ریشخند کولم چی ته سدو او ملالی کتاب وایی. دوی دی بیا خدای پاک نه راولی بس یوازی صرف بهای او صرف میر او…. دوی مهم دی نه عصری علوم.

Back to top button
8
0
ستاسو نظر مونږ ته دقدر وړ دی، راسره شریک یې کړئx
()
x