افغانستان

امربالمعروف وزارت: نایان دې د ویښتانو د اصلاح پر مهال شرعي احکام په نظر کې ونیسي

نن ټکی اسیا (دوشنبه، ۶ مرغومی، ۱۴۰۰ل): د امر بالمعروف و نهی عن المنکر، جلب جذب او سمع شکایات وزارت نایانو ته لارښونه کړې چې د ويښتانو په اصلاح کولو کې شریعت او شرعي احکام په نظر کې ونیسي.

دغه وزارت له خوا خپره شوې یوې اعلامیه کې راغلي دي چې د ږیرې پرېښودل فطري عمل دی او ټولو پیغمبرانو سنت دی او اسلامي شریعت کې پرې بار بار تاکید شوی دی.

د اعلاميې له مخې د ږیرې خریل او یا یې له قبضې ډير لنډول د امت د علماء په اتفاق سره حرام دي او د شریعت مخالف عمل دی.

امربالمعروف وزارت د پیغمبر علیه السلام د یوه حدیث او صحابه ، تابعینو، تبع تابعین او سلف علماو د اعمالو پر استناد نایان ته خبر ورکړی چې د ويښتانو د اصلاح کولو پر مهال دې د شریعت دغه حکم په نظر کې ونیسي.

د یادونې وړ ده چې د امربالمعروف و نهی عن المنکر وزارت څو ورځې وړاندې په یوه بل لارښود کې د مسافر وړنکو موټرو له چلوونکو غوښتي وو چې له محرم او شرعي حجاب پرته ښځې موټر ته پورته نه کړي او موسیقي ونه غږوي.

ورته لیکنې

ګډون وکړئ
خبرتیا غوښتل د
guest
48 Comments
زړو
نویو ډیرو خوښو شویو
Inline Feedbacks
ټولې تبصرې کتل
غوربندي

مه کوی د خدای جوړو،

محمد عبدالله

فطرتى او طبعى ژوند خو تر تولو غوره خبره ده اما دين فقط په گيره كاليو او د خزو په ستر او مونز نه خلاصه كيژى بلكه تول نظام د بايد ددين په اصولو ولار وى . داسى نه چى اقتصادى نظام ته د غربى موديل ته خوشحاله يى ماليات او گمركات او تكسونه د د غرب د ظالمانه تقليد كرى وى او بيا نوم د شرعى نظام ورته ايخى وى ، افتؤمنون ببعض الكتاب و تكفرون ببعض فما جزاء من يفعل ذالك؟؟ فقط نمايشى كار نه وركوى بلكه اساسى او تهدابى كار په كار دى. د قاغذى پيسو په… نور لوستل »

محمد عبدالله

فطرتى او طبعى ژوند خو تر تولو غوره خبره ده اما دين فقط په گيره كاليو او د خزو په ستر او مونز نه خلاصه كيژى بلكه تول نظام د بايد ددين په اصولو ولار وى . داسى نه چى اقتصادى نظام ته د غربى موديل ته خوشحاله يى ماليات او گمركات او تكسونه د د غرب د ظالمانه تقليد كرى وى او بيا نوم د شرعى نظام ورته ايخى وى ، افتؤمنون ببعض الكتاب و تكفرون ببعض فما جزاء من يفعل ذالك؟؟ فقط نمايشى كار نه وركوى بلكه اساسى او تهدابى كار په كار دى. د قاغذى پيسو په… نور لوستل »

ځیرک څارونکی

حسودانه او کینه توزانه تبصری پریږده، دینی نصیحت د حکمت او حسنه موعظه په اساس وکړه کنی له ځان شیخ الکل مه جوړوه چی په اسلام یوازی ته پوهیږی او نور نه پوهیږی او ناروا ټاپو ته مخه مکوه، دا چی ته وایې چی تکس او ګمرګ سل په سله حرام دی نو دا سل په سله ستا په ګمراهی دلالت کوی همدارنګه دا چی ته وایې چی د کاغذی پیسو بنیاد فقط او فقط په سود ولاړ ده نو دا هم ستا په ګمراهی او کوتاه فکری دلالت کوی، هیله ده چی اول ته خپله د اسلام او د… نور لوستل »

محمد عبدالله

گرانه حسد مى هم له چا سره نشته او كينه مى هم نشته زكه چى خپل ژوند كى خوشحاله يم او له چا سخه تاوان هم نده رسيدلى او كه پوى شى چى زما د تجارت شخصى آمدن سومره ده او زما د ژوند شه او بد باندى پويشى نو كيداى شى ته له ما سره حسد وكرى. ما په كوم شخص انتقاد ندى كرى چى تاسو پر ما بيرته انتقاد كوى . ما خو تاسو ته مخكى هم ويلى دى چى كه تاسو زما له خبرو سره مخالفت لرى نو هغه له دلايلو سره رد كرى. نه دا چى… نور لوستل »

طاهر ثابت

محمد جانه لیږ ځیر سه او داقتصادی نظم په هکله او بیا داسلام په هکله معقول دلیل ورکړه. سپین او سره او یا مس او سلور ټولو په اسلامی دولتو کی تاریخی جواز لرلی. معقوله خبره داده چه که سپین او سره زر وی او یا کاغذ او یا مس او نور فلزونه هغه ټول دیو تبادلی او تجارت یو واحد ټاکل سوی دی. هغه که خلکو منلی وی او یا حکومت هغه فرق نکوی. که څوک یوه کیلو سره په یوه روپی خرڅوی او کنه هغه دقران سره سم باید جواز ولری که هغه د غل او غش نه… نور لوستل »

محمد عبدالله

زيرك صيب ما ندى ويلى چى تكس سل په سله يا اتيا په سلو كى حرام يا حلال دى ما خو ستا له خولى اوس واوريدل چى حرامو كى هم فيصدى شته مطلب يو فيصد حرام يا پنزوس فيصده حرام؟؟؟
اهل سبت يهودان چى به يوه فيصدى زانته په يوه حيله حرامو كى حلال پريخودل كه د مطلب هماغه وى نو نشم ويلى

محمد عبدالله

ولاتاكلو اضعافا مضاعفة وايى سود مه خورى تاو پر تاو يعنى سو چنده بيا نو د يهودو خبره چى مونگ سو چنده زياتى سود نه خورو خو يو چند يا لگ خورو كه مطلب د هغسى فيصدى وى هم نشم ويلى او كه وايى د مخمصى په حال يى او له لوژى مرگ ته نژدى يى نو د مخمصى په حال حرام او مردار درته حلاليگى خو هغه هم دومره به نه خورى چى خيته د دك كرى ترى او شخوند پرى وهى او مزى كوى او يا زان ته يى دايمى حلال وگرزوى خو دومره به وخورى چى تر… نور لوستل »

ځیرک څارونکی

هههههه هغه په فارسی یا دری کې یو عامیانه اصطلاح ده وایې ده کجا و درختها کجا یا من چه میگم دمبوریم چه میگه ستا بد عزم ستا لدې پورته دریو سر په سر ګډوډو تبصرو هم ډیر ښه ښکاری. ټکس او ګمرک اخیستل روا دی په شروطو یو مهم شرط په کې دا دي چی دهغه جمع شوی ټکس او ګمرک به د خلکو د فلاح او بهبود او خلکو ته د خدماتو او ضرورت وړ کارونو په اجراء کښې لګول کیږی دوهمه خبره د کاغذی پیسو ده د کاغذی پیسو په اړه د اکثرو علماو فتوا دا ده… نور لوستل »

محمد عبدالله

گرانه ته بايد اول ادب زده كرى بيا تر هغه وروسته زيركتوب وكرى گنى بى ادبه چالاكه هم ولاكه خوند وكرى او بله خبره داده چى په بحث كى د مقابل طرف په شخصيت د تعرض پر زاى بايد ددلايلو په ويلو او منطق او واقعت ته توجه وكرى . دا چى په پورتنيو تبصرو كى زما د يو سو پوختنو چى تاته پكى سبق هم دى او كه ورته توجه وكرى نو ستا او ستا د استادانو ددماغ خلاصولو ته هم كافى دى د جوابولو پر زاى د تيختى كوشش د كرى او ددى په ويلو چى كوم گمنام… نور لوستل »

ځیرک څارونکی

ګوره تاسو بیا زما په خبره نه یاست پوه شوی زما خبره په عمومیاتو او جواز کې ده، کاغذی پیسې که ستا په اصطلاح یو سند ده نو بیا هم یو ارزښت لرونکی سند ده چی تر شا ئې یو ارزښت او پښتوانه ده دا چی اوس ددې تر شا په ارزښت او پښتوانه کې ټګی او برګی کیږی دا بیا بیله خبره ده او هو دا یاد ساته چی ارزښت ټاکل د کاغذی نوټونو او سروزرو او سپینو زرو سکو او همدارنکه چاپیدل دا د حکومت کار دی عوام پخپل سر دا کار نشی کولای ځکه دا د ډیرو… نور لوستل »

محمد عبدالله

ځیرک صيب زه به ستا سر په يوه قرآنى حكايت خلاص كرم: سورة كهف كى د موسى ع او د خضر ع قصه اوژده ده خو دلته زمونگ موضوع مربوط كى رازى چى موسى ع او خضر ع يوى قريى باندى تيريگى او هلته دوى د طعام تقاضاء كوى خو د هغه قريى خلك نه حاضريگى چى دوى ته دودى وركى نو دلته كى يو نريدلى ديوال وى چى خضر ع د هغه ددوباره تعميرولو امر كوى چى موسى ع يى د علت پوختنه كوى او وايى دى كلى كى چى مونگ ته دودى نه وركول ته ورته ديوال آبادوى… نور لوستل »

طاهر ثابت

محمد سیبه فقه په نظریاتو نه دریږی، هغه دعملی کارو په هکله فتواوی غواړی. ایا تاسی کولای سی چه دسرو زرو پیسی جاری کړی؟ اسلام دیسر دین دی نه دعسر. دامت اجماع ته وګوری او هغه ستاسو دخبری په خلاف ده. زه دقیمتو دټاکنی په اوسنی معیار باندی موافق نه یم. زه دسرو په مقابل کی دخلکو دکار دقیمت کولو په معیار قایل یم. خو دا معنا نلری چه دقیمتو جګوالی او ټیټوالی دربا وخوا ته کش کړم. دقیمتو یوه خبره ده او دربا بله خبره. اضعاف خبره بل مفهوم لری او هغه باید سره ګډ نسی. نن دغنمو قیمت… نور لوستل »

محمد عبدالله

طاهر جانه اول خو د قاغذى نوتونو په حيثيت بايد پوى شى دا قاغذى نوتونه چى بانكونه چاپوى دا يو رقم ته د قرض سندونه دى چى بانك يى چاپوى او بازار كى اول لاس كى ترى گته اوچتوى او ضمانت يى كوى چى بيرته بانك ته ورگرزول كيژى نو عوض به يى وركوى ،خو دلته ثابته او معينه نكره چى نن په زر افغانى يا زر چاپ شوى كلدار سومره اخلى او بيرته سومره عوض كله وركوى . دا چى قاغذى نوتونه په بازار كى چليگى علت يى هغه وعده ده او هغه زيرمى دى چى بانك كى پروت… نور لوستل »

محمد عبدالله

ستا خبره صحيح ده چى عوام په خپل سر سكى نشى ضربولى يا پيسى نشى چاپولى بلكه د سكو ضربول د خلافت يا د يو حكومت يا د امارت او د يو حاكم دولت كار وى خو بايد چى ارزش د پيسو ذاتى وى او د كومى پشتوانى يا د مركزى بانك يا د آى ام اف او نريوال صندوق اعتبار وركولو ته محتاجه نه وى.اصل ثروت او ارزش بايد د پيسو د جوريدو په مواد كى دننه وى او په كوم بانك كى يا په كوم بل زاى كى گرو پروت نه وى . سره زر سكى هميشه سره… نور لوستل »

طاهر ثابت

نو خبره اختلافی سوه او بیرته ستاسو اوله خبره چه دتحریم خبره مو کړی وه قطعی نسو بللی. تحریم باید قطعی وی.

محمد عبدالله

قاغذى پيسى چى اول لاس كى مركزى بانكونه چاپوى نو په خلكو وريا نه ويشى بلكه ترى گته اخلى نو آخره كى چى بيرته ددوى چاپ شوى قاغذونه دوى ته وگرزول شى نو دوى د هغه په عوض مستقيما له خبلو خزانو سه وركوى؟؟؟ او چى كله سقوط وكرى او بى اعتباره شى دا قاغذونه نو ددى مسئوليت د چا په غاره ؟ يوه ورز ددى قاغذونو په بدل به چا غنم وركرى وى ، سوك به زمكه خرس كرى وى ، سوك به كار كرى وى او قاغذى نوتونه به اخستى وى چى كله ناچله شى يا هره ورز… نور لوستل »

طاهر ثابت

وروره دکاغذی روپو خبره او دقرض خبره مو سره ګډه کړی ده. حکومتی قرضونه سود لری او هغه اکثر مسلمانان نمنی. تاسو غربی قرضونه او صکوک سره ندی جلا کړی. صکوک سود نه ورکوی هغوی دعایدو یوه برخه ورکوی. هغه تجارتی شکل لری چه حلال دی.

محمد عبدالله

ثابت وروره قاغذى روپى او د قرض يا د غربى قرضونه مى سره گد كرى ندى ، غربى قرضونو يا حكومتى قرضونه چى سود لرى هغه خو بيخى خكاره ده سود ده. دلته چى زه د قاغذى نوتونو په آره وايم نو دا قاغذى نوتونه په خپل ذات كى سه ده ؟ آيا دا قاغذى نوتونه په خپل ذات كى نقدى پيسى دى او كه دا صرف يو د قرض سند ده چى مركزى بانك يى چاپوى؟ كه ته وايى دا قاغذى نوتونه په خپل ذات كى ارزش لرى نو بيا ولى پكى ليكلى وى چى (ددى سند لرونكى ته… نور لوستل »

محمد عبدالله

آخرى خبره زيرك صيب كه د قاغذى روپيو د فوايدو په آره كه وضاحت راكرى نو شه به وى

ځیرک څارونکی

ارزش د پیسو هغه که د سروزرو او سپینو زرو سکی هم وي هیڅ وخت ذاتی نشی کیدای بلکه دا یوازی معیار او مقیاس د مالونو لپاره دي چي خلک په معاملاتو کې د آسانی په خاطرترینه استفاده کوي ذاتا ترینه هیڅ ګټه نشی پورته کیدلای. په عربی کې ورته ثمن وائې او هغه چي ذاتا ترینه ګټه اخیستل کیږی هغه ته عروض ویل کیږی لکه خوراکی شیان او داسې نور څه چي ذاتا ترینه یوه ګټه او فایده اخیستل کیږی. آخری خبره هم دا چي په دا اسلام یوازی ته پوهیګي او که دلته نور خلک هم شته چي… نور لوستل »

محمد عبدالله

گرانه زيرك جانه تر سو چى د هرى خبرى جواب درته معقول رسيگى حوصله مه بايله…. د سرو زرو او د سپينو زرو د سكو ذاتى ارزش پدى معنى چى ارزش يى پكى موجود دى او د كومى پشتوانى محتاجه نوى لكه د قاغذى پيسو چى د پشتوانى محتاجه دى. سره زر يا سپين زر يا مس المونيم يا وسپنه چى طبيعت كى د خپلو خصوصيتونو په خاطر قدرتى طور باندى كوم ارزش او اهميت ورته وركرل شوى ده هغه ارزش يى ذاتى ده مطلب د هغه عنصر او مواد دننه شتون لرى چى ترى انكار ليونى هم نشى كولى… نور لوستل »

طاهر ثابت

سوال دا دی؟ ولی سره زر قیمت ولری یا ولی یو خاص کاغذ قیمت ونلری؟ پوه سه قیمت دبازار لخوا تعین کیږی او اسلام دقیمتونو دټاکلو پلوی نکوی.
پوه سه پشتوانه هغه نده چه تاسو تعریف کړی. عصری اقتصاد ووایاست.

محمد عبدالله

ستا د پورتنى تبصرى په تبصره كى مى درته ويلى چى د قاغذى روپيو فوايد راته بيان كره خو درسخه هير شو چى فوايد يى بيان كرى نو زه به درته كم از كم دوه داسى غت نقصانونه بيان كرم چى پوره نرى يى دوب كرى ده اول دا چى يوه دله د پيسو چاپونكى اختيار دار او د دنيا په اقتصاد باندى مكمل مسلط شول يعنى ددوى په امضاء شوى له قاغذ جور شوى نوت د پيسو حيثيت پيدا كرو چى هم دوى ته آسانه او بيحده زياد دى او هم يوازى ددوى تاپه او ددوى پر خوخى منحصر… نور لوستل »

طاهر ثابت

اسلامی ودیږ بانک او مالیزیایی حکومت غوښتل چه دسرو زرو دینار راژوندی کړی. داسلامی بانګ قرضه اوس هم په دینار ده. خو زما په خیال هغه هم ناکامه ده. ددی خبری پلوی زما ملګری کس هم ده دهغه په هکله یی غټ کتاب لیکلی خو هغه تراوسه عملی کیدای نسی.
زما توصیه دا ده چه دتحریم په ځای په ښه بدیل باندی کار وکړه او خپل نظر دعملی کولو لیاری په تفصیل ووایه. په مباحاتو کی دښه او بد مباح امګان سته. که ستاخبره دعمل وړ وی نو بیا به دضعیف مباح لپاره مبارزه پریږدو

محمد عبدالله

وايى قاغذى كلداري چى چاپيدل نو پاكستانى علماوو فتوى وركره چى قاغذى كلدارى پدى نارواء دى چى عكسونه ورباندى رسم دى نو ددى خو مثال داسى شو چى سوك خنزير له چپه خوا ذبحه كرى او بل ورته ووايى ددى غوخه حرام شو چى غلط د ذبحه كرو مطلب آيا د خنزير غوخه حلال چى ذبيحه يى غلط شوى نو دا حرام شو ؟؟ زه وايم تصوير يوى خواته پريده له شرقه تر غربه راتول شى اول ددى قاغذى نوتونو يا په اصطلاح دا نوى بدعت مو چى آخره زمانه كى رواء كرى او ددنيا اقتصادى نظام ورباندى ولار ده… نور لوستل »

محمد عبدالله

گرانه زيرك جانه تر سو چى د هرى خبرى جواب درته معقول رسيگى او يا د سر پوره خلاص شوى نه وى نو حوصله مه بايله…. د سرو زرو او د سپينو زرو د سكو ذاتى ارزش پدى معنى چى ارزش يى پكى موجود دى او د كومى پشتوانى محتاجه نوى لكه د قاغذى پيسو چى د پشتوانى محتاجه دى. سره زر يا سپين زر يا مس المونيم يا وسپنه چى طبيعت كى د خپلو خصوصيتونو په خاطر قدرتى طور باندى كوم ارزش او اهميت ورته وركرل شوى ده هغه ارزش يى ذاتى ده مطلب د هغه عنصر او مواد… نور لوستل »

طاهر ثابت

زما اولی خبره مو یاده کړی

محمد عبدالله

ستا د پورتنى تبصرى په تبصره كى مى درته ويلى چى د قاغذى روپيو فوايد راته بيان كره خو درسخه هير شو چى فوايد يى بيان كرى نو زه به درته كم از كم دوه داسى غت نقصانونه بيان كرم چى پوره نرى يى دوب كرى ده اول دا چى يوه دله د پيسو چاپونكى اختيار دار او د دنيا په اقتصاد باندى مكمل مسلط شول يعنى ددوى په امضاء شوى له قاغذ جور شوى نوت د پيسو حيثيت پيدا كرو چى هم دوى ته آسانه او بيحده زياد دى او هم يوازى ددوى تاپه او ددوى پر خوخى منحصر… نور لوستل »

محمد عبدالله

آخره كى ما ندى ويلى چى زه په هر سه پوهيگم البته دا ستا برداشت ده ، هو زه په هغه سه پوهيگم چى وايم

طاهر ثابت

وروره دا کومی خبری چه ته کوی زړی دی. اوس کاغذی نوټونه خپل ماهیت لری. دا کاغذونه دطلا په قیمت شاید جک سی او یا دبل څیز په خاطر.
دلته داسعارو دقیمت خبره ده، نه دپشتوانی. په تیرو وختو کی هغه یا دطلا دکمبود او دحکومت دنړیدو په خاطر ټیټ او هسک کیدو. نو اصل موضوع کاغذی روپی ددولت لخوا دیو تجارتی واحد په توګه ټاکل کیږی او دهغه قیمت غالبا دحکومت داعتبار په سر ولاړ وی. دا ده دنوټو قیمت او دغنمو قیمت دواړه ټیټ او جکیږی او دهغو لپاره فقه خپل احکام لری.

محمد عبدالله

ثابته وروره د قيمتى علتونه مختلف كيداى شى سنگه چى د يو انسان مرگ يا قتل مختلف سببونه درلودلاى شى خو اوسنى دور كى چى په نريواله سطحه گرانى كوم اصلى علت دى هغه د قاغذى پيسو رايجيدل چاپيدنه او استعمال دى . او زه تاسو ته وايم چى د گرانى گراف ته توجه وكرى چى مسلسل گرانى په زياتيدو دى كنه د مثال په طور كه تير شوى ديرش كاله گراف وگورى وريژى له كيلو لس كلدارى تر يو نيم سلو رسيدلى همداسى غووخه او نور خوراكى شيان له شلو روپو كلو پنزو سوو ته ختلى دى نو تاسو… نور لوستل »

Omar

اوس ددی مسایلو وخت نه دی صبر په کار دی لمړی خلک راضی کړی دخلکو دژوند او روزګار غم وکړی او وروسته داسی احکام صادر کړی
ټوله نړی تاسو ته په کمین کی ناسته ده او تاسی ددښمن تبر ته خپله لاستی کیږی خپله پښه په تیشه وهې
زما نظر دادی چه اوس داسی مسایل دتبلیغ دلاری نه خلکو ته ورسول شی نه مستند چه نړی ته یی په خپله په لاس ورکوی دا کار خو هر وقت چه وغواړی کولای یی شی صبر په کار دی

طاهر ثابت

وروره محمد ډیره عمیقه خبره راڅپړی ده. هم دمحمد او هم د ځیرک خبری دمشکل حل ندی ویلی. ځینی خبری چه محمد لیکلی عمده مشکل یی واضح کړی چه زه دده له دلیل سره موافق نه یم خو باید ووایم چه مشکل سته. اسلامی نظام اوس هم پو څه سود لری او بی عدالتی. سود لری کولای سو خو بیعدالتی دجهانی اقتصادی نظام له کبله ده چه هغه دمسلمانانو توافق ته ضرورت لری. ټول مسلمانان نه افغانان یواځی.

طوطی

د خلکو بغاری خو تر آسمانه جګی شوې د خلکو د نسونو غم وخوری. مکتبونه او پوهنتونونه مو تړی په ښځو او ږیری پوری مو راخیسستې.

طاهر ثابت

ستا دا خبره ښه نده. هغوی دا ده لګیا دی چه ښه او بد یی منلی دی او داقتصاد په چارو باندی بوخت دی. طوطی جان انصاف ښه ده.

طوطی

ثابت صیب: په والله قسم چی زما زړه خو دغو ملایان را خوړین کړی. زه تر اوس په مهاجرت کی شپی او ورځی تیرومه. ما فکر کاوو چی د طالبانو په راتګ سره به ټول مهاجرین خپلو کورو ته به خوشحالی ځی خو اوس وګوره داس سو اسلامی حکومت. قانون صرف په غریب او غربه باندی تطبیق کیږی د وسلو قاچاقبران نیول شوی خو څوک بری خبر ندی چی څوک دی ځګه چی ټول یی له چارواکو سره لاس لری او نباید افشا شی. کار اهل د کار ته چیری سپارل شوی ټول ملایان دی په حکومت کی په کار… نور لوستل »

زمری سیلاب

طوطي جانه خدای دې لومړی ماته او بیا تاته د نیکۍ هدایت وکړي بله دا چې د ملایانو د زړه خوړین کړی او ورسره نه دې لګیګي بیا خو دې د پلار نکاح او ستا په غوږ کې اذان هم باید خوښه نه وي ځکه چې دا هم ملایانو کړي دي دویمه خبره دا چې ږیره، لباس او ظاهري ځان جوړول دا د اسلام اساسي او لومړنی رکن دی چې دی ته توجه و نه شي نو ملک څنکه جوړوې دریمه دا چې لومړی په یو هیواد کې انسان جوړونه و نه شي هیواد جوړونه ډیره ستونزمنه خبره ده او… نور لوستل »

طوطی

د بی ادبه ځویه: زه تا غوندی د کوم کوچی یا جاهله انسان ځوی نه یم چی کور کی مو داسی څوک نوی چی زمونږه په غوږ کی آذان وکړی. الحمدالله مونږه د اهل سنت او جماعت موحدین یو نه داسی غوندی جاهله بدعتیان. اوس غواړی چی حکومت هم په تعویض او چف او پوف باندی وچلوی.

pattang

طوطي ! ته نه مهاجر یې او نه غريب ! بلکې د فاسد تیر شوي حکومت مدوره ریښه یې چې بیله ، بی منطقه پروپاګندې بله لاره نلرې !

طوطی

ښځه دی پر هغه طلاقه وی چی د پخوانی یا اوسنی حکومت کی یی کار کړی وی زما ستا تر منځ د وی چی نور کسان خفه نشی. ما ستا نیمایی عمر په جهاد کی تیر کړی مهاجرت خو لا پریږده. حقیقت درباندی بد لګیږی سپګینه. په میلونونو کسان بهر کی ژوند کوی په سختیو او کړاونو کی. د داسو مشکلاتو د حل لپاره قوی سیاست او مسلکی کسان پکار دی نه د مدرسی چڼی. لږ فکر وکړه د شرم ځای دی چی وایی ۴۲ هیوادو ته مو ماته ورکړی خو اوس مو لاسونه د ګدایی هر کفر او کافر… نور لوستل »

عبدالواحد اڅګزۍ

دږیری خریل اوپری ښول حکم دۍ په سونت تعلق نلری په قرآنکریم کی داحکم نسته طالبان له قرآنکریمه ناخبره دی که چیری سونت دقرآنکریم داحکاموسره برابرکی نویی دالله سره شریک ونیوۍ چه بدعت اوظلم دۍ داټول دوی ته داسلام دښمنانوورښوولی دی عیسی یان ولی ږیری خریی وګورۍ اکثره پاپان اوپادریان په کلیسی وو کی ږیری خریی عیسی ع نه وو پیغمبر .عبدالواحد اڅګزۍ

طاهر ثابت

اڅکزی سیب تاسو ته داهل سنت او جماعت دعلماوو کتابو دویلو لپاره دعوت درکوم. سنت دقولی او فعلی برخی لری چه یوډول به یی داباحی له درجی پورته نسی. خو تاسو دا فرق ندی کړی او په مطلق ډول مو دسنتو منل بدعت او ظلم بللی دی. دا به ګناه وی او شرک سره مساوی. تاسو چه له سنت منکر یاست نو دا ستاسو دقران څخه انکار هم ثابتوی. قران شاهدی ورکړی چه زسول علیه السلام له ځانه خبری نکوی، هغه وحی ده چه په حضور علیه السلام باندی نازیله سوی. ما تاسو ته مخ کی په نرمه ویلی وو… نور لوستل »

خوګياڼي

اسلامي امارت بايد د ښه خوى او ښه اخلاقو د لارې او د تبلیغ د لارې د خلکو زهنونه د اسلام مقدس دين د پاره اماده کړي او د زور زياتي ځينې دې ډډه وکړي. خداى نخواسته چي د اسلام دښمنه کړيو ته د انتقاد د پاره جواز جوړ نشي مننه.

طاهر ثابت

طالبان اسلام غواړی خو په چل یی نه پوهیږی. دعوت شته خو ددعوت کولو طریقه دا نده چه ددعوت لپاره وزارت جوړ کړی. دعوت باید غیر رسمی وی. دحکومت له خوا چه هر هدایت وی هغه لازم بلل کیږی او په دی خلک پوه دی. نو ددعوت هر امر دامیر المومنین امر دی. په اخیر کی دا خبری طالبان دروغزن معرفی کوی چه ویل یی بیا به افغانستان دګیرو په سر نه بایلی. طالبانو ته: دخدای لپاره داسلام داولی دوری نه درس واخلی. هغو چه لیکلی چه دهغی دوری احکام منسوخ دی هغه دخدای خبره نده هغه دانسان خبره ده.… نور لوستل »

طوطی

بالکل دغه لیکنی سره دی موافق یم.

آغا جان

طالبانو، ګوری په اسلام کی د جبر جواز نه شته، بلکه دعوت او تبلیغ ده. خو تاسو خو زور کوئ؟ ګیره پریښودل قراني ارشاد نه ده. کنه دغه عربو د بادشاهان ولی مګر مسلمان نه دي،؟ خو ګیره رقم رقم پریږدي. نوره مو خوشه

محمد

د خدای په پار، په یوه ډېره وړه مسئله دومره انرژي مه مصرفوئ. که وایئ چې بېکاره یو نوره څه وکړو؟ نو بیا مو -وټې وتلئ، وخت به مو ښه تېر شي. مننه

Back to top button
48
0
ستاسو نظر مونږ ته دقدر وړ دی، راسره شریک یې کړئx
()
x