پرسریاږېره توررنګ لګول رواده که نه؟

           څه فرمایي علماءکرام ددې مسئلې په هکله چی :

        1      : پرسرباندی توررنګ یاتورې نکریځې لګول روادي که نه؟

        2 : که کوم څوک دعمرپه لحاظ سره ځوان وي خودڅه ناروغي په وجه یې  تروخت  لمخه دسریاږیرې وېښتان سپین شي،دهغه لپاره یې لګول روادي که نه؟

        3: په یادوشویودواړوصورتونوکي دښځې لپاره څه حکم ده؟

الجواب حامدا ومصلیا:

           1: دسریا ږیرې پروېښتانوتور رنګ یاتورې نکریځې لګول ناروادی .

           2 : په دوهم صورت کي یې کولای شي،کذافی(امداد الأحکام:4/348،طبع دارالعلوم،کراچي).

           3:په پورته درې سره صورتونوکښي دمېرمنوهم همداحکم ده .


           1،3  وعن ابن عباس رضی الله تعالی عنه عن النبی صلی الله تعالی علیه وسلم قال:یکون قومافي آخرالزمان یخضبون بهذا السوادکحواصل الحمام،لایجدون رائحة الجنة(الحدیث)  

           قال الملاعلی القاری رحمه الله تعالی تحت هذاالحدیث أی یغیرون الشعرالأبیض من الشیب الواقع فی الرأس واللحیة(بهذاالسواد)أراد جنسه،لانوعه المعین،فمعناه باللون الأسود…….قال میرک:ذهب أکثرالعملماء إلی کراهة الخضاب بالسواد،وجنح النووي إلی أنهاکراهة التحریمة.)

المرقاة شرح المشکوة،کتاب اللباس،باب الترجل،الفصل الثاني:8292293)

د نن ټکی اسیا موبایل اپلیکیشن
avatar
2 د تبصرو شمېر
0 د ځوابونو شمېر
0 ار ایس ایس کې ګډونوال - څارونکي
 
ډېر غبرګون شوې تبصره
تر ټولو ګرمه موضوع
  ګډون وکړئ  
نویو زړو ډیرو خوښو شویو
خبرتیا غوښتل د
abdulmajeed hamdi
میلمه
abdulmajeed hamdi

الحمد لله رب العالمين، وصل اللهمَّ وسلم على نبينا محمد وآله وصحبه أجمعين. أما بعـــد : فهذه دراسة حديثية نقدية للأحاديث الواردة في تحريم الخضاب بالسواد، خاصة حديث ابن عباس مرفوعًا : «يكون قوم في آخر الزمان يخضبون بالسواد كحواصل الحمام، لا يريحون رائحة الجنة» ؛ إذ هو من الأحاديث القليلة التي اختلف فيها نظر الأئمة إلى حد التناقض: بين من يحكم له بالصحة على شرط الشيخين، ومن يحكم عليه بالوضع !! وقد اقتضت دراسة هذا الحديث دراسة شواهده الواردة في هذا الباب، خاصة ما جاء في حديث جابر في صحيح مسلم في قصة أبي قحافة، وقول النبي صلى الله… نور لوستل »

abdulmajeed hamdi
میلمه
abdulmajeed hamdi

له محترم مفتي صاحب څخه په در نښت هیله کوم چې یادې موضوع په هکله دغه پورته ذکر تشریح او څیړنه په غور سره مطالعه کړي او مونږ او لوستونکوته دې ترینه خلاصه را ټوله کړی را جح او مرجوح قول دي په ګوته کړي تر څو دا موضوع ښه روښانه شي. مننه